Heb je minimaal 2 jaar ervaring op een financiële afdeling en word je nog steeds enthousiast van het werken met cijfers? Wil je werken binnen een bruisende organisatie met voldoende uitdagingen en doorgroeimogelijkheden in de toekomst dan zijn wij op zoek naar jou.
Wie zijn wij?
Wij zijn de toonaangevende, efficiënte en innovatieve speler in de mobiliteitsbranche in Nederland, met vestigingen in Zwaag en Schiphol-Rijk. Daarnaast werken we samen met ruim 100 gecontracteerde vervoerders en werken we voor meerdere landelijke zorgverzekeraars. Mede dankzij onze jarenlange ervaring, zijn we uitgegroeid tot een van de grotere spelers binnen de personenvervoersbranche in Nederland. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Rotterdam aan de Bahialaan 400. De sfeer is informeel, collega’s gaan op een leuke manier met elkaar om en staan voor elkaar klaar.
Wat ga je doen?
Het Shared Service Center Finance & Control is gevestigd op het hoofdkantoor te Rotterdam. Wij doen hier de financiën voor alle vestigingen. Samen met twee andere collega’s vorm je het team van de financiële administratie met als leidinggevende het Hoofd Financiële Administratie. Als medewerker financiële administratie heb je de volgende taken/bevoegdheden:
• Ondersteunen bij het opmaken van de jaarrekening
• Voorbereiden van de reguliere fiscale aangiften (omzetbelasting)
• Voorbereiden van omzet rondrekeningen
• Uitzoeken van verschillenrekeningen
• Verwerken van journaalposten
• Controleren van rekening-courant verhoudingen
• Bijwerken materiële vaste activaregister en lease-administratie
• Opstellen van balansspecificaties
• Opstellen CBS rapportages
• Back- up debiteurenadministratie
• Uitvoeren van overige werkzaamheden behorend bij of voortvloeiend uit de functie
Dit ben jij
• Je hebt een afgeronde (financieel) administratieve opleiding op minimaal MBO-4 niveau
• Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
• Werk- en denkniveau MBO+/HBO
• Je bent zorgvuldig en wilt graag inhoudelijk werken
• Je hebt kennis van financieel administratieve processen
• Je kunt gemakkelijke financiële berekeningen uitvoeren en bent handig met data
• Je bent proactief, resultaatgericht, ondernemend, leergierig, een teamplayer, stressbestendig, accuraat en je kunt goed communiceren zowel in woord als geschrift
• Je kan in journaalposten denken
• Je hebt ervaring met Exact en Exact Globe is een pré
Dit bieden wij
Een afwisselende en zelfstandige functie met verantwoordelijkheid en mogelijkheid om door te groeien naar de Hoofd Financiële Administratie. Een aanstelling voor één jaar, die bij goed functioneren wordt omgezet in een vaste aanstelling.
Ook kun je rekenen op:
• Een salaris tussen de € 2.664,- en € 3.175,- bruto per maand op basis van 40 uur, inschaling is afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring
• Een aantrekkelijke pensioenregeling • Ruimte voor ontwikkeling en mogelijkheden tot scholing
• Deelname aan FiscFree voor een fietsplan of fitness abonnement
• Maar liefst 25 vakantiedagen als je fulltime werkt en natuurlijk 8% vakantiegeld.
Interesse
Ben jij de Medewerker Financiële Administratie die wij zoeken? Solliciteer direct! Voor vragen kun je contact opnemen met Romke van der Veen via 06 51 40 99 65 of mail naar romkevanderveen@biosgroep.nl.